Audit SEO - verificare performanta site
Auditul SEO este un proces continuu si este esential tuturor care sunt prezenti in online.
Auditul SEO este un proces continuu si este esential tuturor care sunt prezenti in online.
Auditarea oricarui site este o verificare din punct de vedere tehnic si organic, in acelasi timp. Auditul SEO este primul pas care trebuie facut pentru o optimizare SEO de succes.
Auditul se aseamana cu verificarea din procesele managementului.
Acest proces urmareste sa verifice:
1.Continutul: ce contine un site
2.Structura linkurilor, adancimea acestora
3.Viteza de incarcare si performantele din punct de vedere Google.
Aici, un instrument deosebit de util si gratuit este LIghthouse Report Viewer oferit de Google, si care urmareste patru parametrii: Performanta, Accesibilitate, Cele mai bune practici, SEO.
4.Analiza linkurilor externe
5.Analiza meta datelor (meta_tag): meta titlu, meta descriere, poate si meta cuvinte. Aici, meta_keywords sunt importante in a fi declarate doar intr-un singur caz.
Bineinteles procesul de audit a unui site este mult mai complex, care cuprinde multi alti factori.
Stim ce este important si ce este central pentru o optimizare SEO ulterioara a site-ului.
Cu aceasta intrebare, ne vedem nevoiti sa subliniem inca o data importanta acestui proces in obtinerea unei optimizari bune a site-ului. Nu putem optimiza SEO un site, fara acest audit.
Mai jos aveti si pachetele noastre de servicii si preturile acestora. La noi, auditul seo nu este gratuit.
Un audit SEO ofera o imagine clara a punctelor forte si slabe a unui site. Pe baza acestor informatii de face un plan de imbunatari care sa aduca mai multe rezultate.
Asa cum mentionam mai sus, cele mai cunoscute dar nu si cele mai importante sunt:
1.Continutul site-ului
2.Structura linkurilor
3.Viteza de incarcare
4.Analiza backlinkurilor
5.Analiza meta_date
De ce spunem ca sunt cele mai cunoscute, este destul de simplu: le regasiti peste tot. Sunt cele mai importante? Ar fi prea usor sa fie adevarat.
Un site cu un continut de calitate, cu o structura bine organizata a informatiilor (linkuri, pagini), cu o viteza de incarcare buna si cu meta datele necesare motoarelor de cautare sunt conditiile pentru un site bine optimizat din punct de vedere SEO.
In plus, esti in masura sa oferi o experienta placuta utilizatorilor.
SERP - Search Engine Results Page, in traducere este “pagina cu rezultatele cautarii”, aceea insiruire de pagini cu linkuri care rezulta in urma unei cautari in Google. Sa mentionam aici ca in aceasta pagina, se pot regasii si anunturi platite (Google Ads), raspunsuri rapide, harti si mai nou raspunsul AI (inteligentei artificiale ) :))).
Cu un audit SEO si cu o optimizare buna a site-ului ai toate sansele sa te regasesti in primele rezultate din pagina Google.
Pentru informatii puteti consulta si urmatorul link:
Pentru obtinerea rezultatelor dorite in urma optimizarii SEO este deosebit de important ca procesul de analiza, si aici ne referim la auditul SEO trebuie sa fie repetitiv. Multi se intreaba de ce? Internetul, mediul online este un organism viu, pe de o parte algoritmul Google se schimba periodic si cu siguranta concurenta ta urmareste ca si tine o optimizare cat mai buna. Astfel, recomandam ca auditul SEO sa se faca la intervale regulate.
Programe utile in optimizarea SEO: